härligheter

Toppmusic

I detta inlägg tänkte jag lyssna och kommentera de 5 mest spelade låtarna på Spotify. Till min hjälp har jag min lillebror.

Love Me Like You Do-Ellie Goulding
Jakob:Int vejt ja rikti, ok. He låter liti som e hakar upp se. 3/5 kor.
Petra: Ganska enformi och trååki. Har hört e fö myki, och undrar rikti va e er fö na färg hede color of my blood. 3/5 kor

FourFiveSeconds-Rihanna,Kanye West&Paul McCartney
Jakob: Piipo tå Rihanna sjunger, tråki. 2/5 kor
Petra: Faktiskt ganska tråki, konstit att e er ana mest spela, ganska bra tå na gubb sjunger. 2/5 kor.

Uptown Funk-Mark Ronson, Bruno Mars
Jakob: Tycker he låter som na reklam. Låter naalejs mörk, upp och ner, låter som Bolibompa. 2/5 kor.
Petra: Tycker e svänger sådee lagom, man blir glad. Ropar liti sådee argt, men bäst hittills. 3+/5 kor.

Sugar-Maroon 5
Jakob: Jag ha hört e ganska mang gang. He e låter söt, haha. Sådee mittimillan. 3+/5 kor
Petra: Helt bra. Beter än FourFiveSeconds. Liti jobbi noo.  3/5 kor.

Thinking Out Loud- Ed Sheeran
Jakob:  Ja har höört e. Bäst hittills. He e int naa tuku de man får stressproblem åv. Far ganska sakta. 4/5 kor.
Petra: Nästan gårr bra. Finns entå beter åv Ed. Bäst jåå 4/5 kor.

Vi kört med dialekt för att våra kommentarer skulle vara mera autentiska. Hoppas det inte blev allt för mycket missförstånd!

image

Lämna en kommentar